Jag ska flyga bort ett tag

Det är faktiskt inte så lätt att komma ihåg. Man liksom snavar på minnet och så slinter förnuftet. Hoppsan hejsan vad mysigt med sommar va. Det är mest kul då. Och fast jag bara älskar sommarlov och frihet, så måste jag erkänna att det trots allt kommer bli rätt skönt med rutiner och kontroll igen. Kanske bra, innan det skenar ur totalt. Tur att jag ska resa bort. Om sex timmar sitter jag på flyget på väg till Bergen. Världens regningaste stad, belägen i Norge. Jag älskar det. Dessutom är det fint väder där nu. Faktiskt.

Jag vet bara inte vad jag ska göra av allalalalala. Ska jag räkna på fingrarna? Ingen lösning. Jag ska ta med min mattebok till Norge. Måste ta en stor väska. Godnatt. Och hejdå igen (jag hinner aldrig blogga ordentligt). (jag har shoppat idag - som vanligt när jag är på stan. En kofta, tröja och väst.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0