Hey, from Norway

Egentligen hade jag tænkt skriva innan jag åkte. Jag hade tænkt skriva flera inlægg till och med! Men, eftersom mamma och pappa var mitt uppe i tapetseringen, så var internet avstængt hela dagen. Nu har jag hunnit spendera en hel dag på att packa, en på att åka bil och hælsa på slækten, och en på att passa ungar. Jag drabbades av en av mina oanade impulser och åkte till Norge, till Oslo. Detta innebar också huxflux ett sommarjobb. Eller, jag ska passa kusinens ungar några dagar. Gissa om det ær krævande?! Det ær en helt annan sak æn att typ jobba på dagis! Man blir helt slut efter en dag. På lørdag pyser vi i alla fall vidare till Bergen. Med ungarna i bilen på kringelekrokvæg. Undrar just hur drygt det blir... Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0