I'm back!

Tjobado alla läsare! I'm back.

Back from Rhodos. Det var fint där. En mysig ö fullspäckad med de välkända, små, vita grekiska husen, mysiga gränder och kvarter, pooler, rödbrända engelsmän (i alla fall där vi var! I pefkos bodde det bara 200 greker, resten var engelskmän, och det var många! Tro mig.), vidsträckta stränder, djur av alla möjliga salag (allt från ödlor till åsnor) och leende kypare. Men typ. Fast jag tycker om det. Det var stekhett, över 40 grader (en dag närmare 45 till och med, tror jag!). Men det blev en del sol och bad i alla fall. Trots allt var det skönt att komma hem till regniga Sverige igen (fast solen verkade följa med, iaf när jag vaknade imorse). Nu vill jag ha en choclate-chunc eller en ismocca, och somna i solen. Helst. Men verkligheten är en annan: Jag ska gå ner och äta köttfärssås och spaghetti. Ciao bellos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0