Nu pyser jag! (bloggstopp)

Tjobado! Nu pyser jag till Rhodos. (Det innebär blogg-stopp i över en vecka, mest troligt. Om det inte skulle vara så att jag huxflux hittade en ensam dator med internetuppkoppling, som bara väntade på att jag skulle visa den barmhärtighet, och skänka den ett lass uppmärksamhet.)

(Det ska bli ytterst trevligt att läsa den nya Systrar i jeans-boken på flyget i alla fall! Jag försöker hålla mig från att öppna den. Har bara läst första kapitlet. Och det var lite ledsamt. Inte sorgligt direkt, men trist, på nåt vis. Men det brukar bli bra ändå. Jag älskar de böckerna.)

Have a nice week dear bloggläsare! (Det är inte helt säkert att jag kommer sakna bloggen jättemycket. (ja, jag är ärlig!) Men jag kommer i alla fall skänka den en tanke. Sedan får jag väl dokumentera allt genom min dagbok, vilket förhoppningsvis blir niceigt värre!)

(Sorry alla parenteser. Jag har fått återfall. Om jag ens lärt mig hantera de än.)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

HA SÅ KUL :D:D!!

2007-06-18 @ 13:15:06
Postat av: Fröken Fredag

Vad härligt med Rhodos! Ha det så bra :)

2007-06-18 @ 19:35:51
URL: http://josfin.blogg.se
Postat av: Sanna

Ha de så bra!!!!! :DD :DD

2007-06-21 @ 20:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0