utforskning Forsmark

image436Idag var vi i Forsmark med klassen. Jag och Ellinor sov på bussgolvet påväg dit (det tog en och en halv timme!). Sedan åkte vi med en buss under jorden. 50 meter under havet, var vi, men hade bara fem meter vatten ovanför våra huvud. Vi gick runt i fula vita hjälmar, så att det såg ut som att vi hade två huvud. Och jag såg dessutom ut som en galen frilansjournalist. Jag skrev som bara den, och fett snabbt, även fast jag kunde allt redan. Men det var fett mys. Och väl tillbaka drog jag på stan med Mary. (Jag köpte en tröja från Gina. Den var inte fin, men den blev).

(Ellinor är fett söt!)

Kommentarer
Postat av: ellinor

HAHA, men jag ser ju helt mongo ut!

2007-10-18 @ 08:36:16
URL: http://rtas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0