pling!

image661

Luften är full av sommarlovskänsla och snart är det barfotasäsong - va? Nej jag vet. Och jag har suttit ute i minilite kläder och cyklat och solat istället för att plugga kemi hela eftermiddagen. Och nu börjar alla människor leva igen - ser ni inte det? Folk är ute, bara sådär utan anledning. Jag tycker om det. Tänk att allt bara flyter på. Nu blåser vinden i träden så att de vinkar och jag är hungrig, så jag ska inte tänka mera utan äta pizza (förresten är jag barnvakt).

Plingplong. (och jag var 17 år ville inte va den som blev kvar )

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah barfotasäsong

2008-04-28 @ 10:27:39
Postat av: Anonym

Asså vad är grejen!

2008-04-28 @ 16:19:00
Postat av: cattis!

anonyma: haha sommar är grejen okej? sommar är barfotasäsong, det är bara det att folk inte har ordkreativitet. därför.

2008-04-28 @ 23:18:55
URL: http://chattis.blogg.se
Postat av: milla

Hej! Tack så hemskt mycket :o) Hoppas du får en mysig kväll!

2008-04-29 @ 20:03:02
URL: http://www.halsofreak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0