Varför då?

Varför har jag fortfarande ont i min höft och varför funkar inte rexnet när jag som mest behöver det? Och kan ingen säga mig varför alla mina planer alltid spårar ur på något vis, och kan ingen bara berätta vad som händer? Det vore bra om någon kanske kom kom på att det vore smart att göra ett drag, för visst får man inte stå över i schack? Alltså man kan väl inte bara skita i att rubba sina gubbar - en bonde kan man väl flytta i alla fall. Bara göra typ rätt drag, så jag vet, för det känns som jag spelar två spel, hänger ni med? Det gör inget för det börjar bli bråttom nu.

PS. Jag är ett kylskåp med många magneter (olika sorter). Haha, ni fattar inte, alls. (Jag har 1000 ord till men det spelar ingen roll hur mycket jag skriver - jag kommer ingen vart i alla fall)

Kommentarer
Postat av: amanda

cattis är du i skolan?

2008-04-21 @ 10:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0