Det kanske bara lät så

Jag låter som en ung, söt blondin med skostorlek 36 när jag pratar i telefon. Ifall ni undrade. Det var det två gubbar som sa till mig igår. Båda hade superröntgensyn så att de kunde se igenom telefonen. Därför behövde de inga mirakelpiller för synen. Det var de övertygade om, även fast jag sa att deras speciella egenskaper inte alls berodde på luteinhalten i gula fläcken. Jag skrattade mest (som vanligt).




Jag längtar till sommarlovsnorge när jag kan sjunga och vara ensam igen. Egentligen borde jag lära mig spela gitarr. Men jag tar mig aldrig tiden. Sen glömmer jag det viktigaste. Fokus Cattis, fokus. (hihi, vet ni förresten vad jag ska göra på fredag?)

Kommentarer
Postat av: alex

ska du på annikas tjejmiddag?

2008-07-09 @ 15:51:57
Postat av: cattis!

Alex: ja det är klart jag ska! Ska inte du? :)

2008-07-09 @ 19:27:38
URL: http://chattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0