Jag hade en vit kanin förut

Och det går jättebra på det nya projektet, fast jag nästan vara lite pessimistisk där ett tag. Aldrig helt - bara  lite fundersam och uttråkad. Sen lossnade det rejält. Hoppas bara det går bra för alla andra när jag är bortrest, så att jag kan fortsätta vinna choklad och tjäna pengar. Det är värt. (och nu ska jag läsa gossip girl på engelska - jag älskar att vara duktig när det är kul på samma gång)

När katten är borta dansar råttorna på bordet. Va? Varför gör de det då? Ingen gillar råttor. De har tjocka äckliga svansar och fula. Ska vi säga söta kaniner istället då? Tänka sig att jag hade såna där söta små kaninungar när jag var liten. Kritvit med blå ögon - fast inte hela livet. Är jag fortfarande liten då? Hey rabbit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0