Ofta du bryr dig

Jag har två favoritdofter; nyklippt gräs och kokos (ni vet the body shop-varianten - åh vad jätteorginellt). Vädret är helt underbart och körsången askul. Jag vill bara sjunga jämt. Och spela piano. Och jag är superlycklig för att det är vår (snart sommar) och mindre än en månad kvar till friheten (en dryg sådan visserligen). Det är inte alls konstigt att jag aldrig hinner blogga. Och jag borde jobba mera för jag behöver pengar, men hur ska det gå ihop när tiden aldrig räcker till? Oj jag borde sova. Tack för att vi får sluta tidigare imorn. Jag ska räkna matte hela dagen. Jag älskar matte C slutprov. Kan det bli en bättre fredag? Nej. Jag tror inte det. Dessutom har jag köpt nötter i massor som jag ska äta (hoppas man får!). Plus att jag lär köpa något annat gott och energirikt. Och förresten behöver man ingen spegel på kvällen (och på vintern - i alla fall det är snöfritt ute som det är här nästan jämt) för det är så mörkt att man kan spegla sig i fönstret. Det är fiffigt - man blir finare då (blekheten skuggas). Och blommorna i mitt fönster är också fina. För någon har vattnat dem. Tur, annars hade de varit döda nu. En bra sak är att jag inte får skavsår av mina keds längre. Men det tog sin lilla tid. Och jag hade typ gett upp. När jag får tid (typ på sommarlovet) ska jag läsa sista Harry Potter-boken och sy klart två söta kjolar. Om en månad börjar världens bästa sommarlov (sa jag det innan?). Och våra buskar har jättefina blommor. Men ärligt talat - vad är grejen med att alla bloggar har bilder på likadana träd (körsbärs typ). Rosa med massor av blommor. Det var bara fint en gång. Jag borde typ fota tallskott eller nåt. Alltså nej, jag kom typ sist i skolans fototävling (nästan). Och ifall någon undrade så har jag dött nu. I maffia alltså. Det var ändå inte jag som anmälde mig. Och hans som sköt mig med bananen blev glad. Dåså. Jag borde sova. Undrar jsut när jag börjar imorn. Jag ska ju jogga och grejer som vanligt. Jag springer intervaller. Fast inte så länge. Men ändå. Bäst. (åh tänk på sommaren när man är vaken ända tills solen går upp. känsla). Just nu skulle det sitta perfekt med en resa till typ Paris. Nej, Venedig, eller Rom. Varför inte typ Lissabon (lite eget ju) eller London (men dit åker typ alla). Palla bestämma kläder imorn. Mitt hår luktar gott av hårinpackning. Jag borde toppa det. Men jag vill ju spara till långt hår. Vad tjafsar ni om?

 okej, ingen bryr sig.
och ofta du läste hela vägen nej?


Kommentarer
Postat av: Jilly B

Joho, det är ju livet! (:



Maffia är ju jätte kul! Jag vill gå i skolan igen bara för att ibland randomly köra maffia på rasterna! (:



Ska vi ro till venedig?

2008-05-08 @ 08:21:50
Postat av: Jilly B

Joho, klart vi bryr oss.

Det är ju livet! (:



Åh! Maffia är ju superkul! Jag skulle kunna gå i skolan nu igen bara för att ibland helt randomly köra maffia på raster. Good times! (:



Ska vi ro till Venedig?

2008-05-08 @ 08:23:50
URL: http://insidelingo.blogg.se/
Postat av: alex

klart jag läste allt när det är du som skrivit cattis!

2008-05-10 @ 17:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0