Fett bra



Jag gillar det. Särskilt den första. Verkligen skitsnyggt. Visst?! Hur som helst, jag är trött. Jättejättetrött. Det är konstigt. Jag sov ända tills jag vaknade helt utvilad (7 timmar och grejer). Fast jag är kanske seg av all sol och hetta. Först var jag ute och solade, skrev religion och labrapporter. Sen käkade jag pizza. Dumt för det tål jag inte och då mår jag dåligt och blir dåsig. Sen drog vi och bowlade, chillade - drack äcklig loka (jag hatar kolsyra - den försvann inte fast jag skakade jättemycket) och så åkte vi gocart. Så sjukt roligt. Jag älskar det. Helt underbar dag. Men jag tror jag har vätskebrist. Eller nåt. Nu slocknar jag. Tjing so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0