Lite ensam nej

- Nämen flickor, sitter ni här alldeles ensamma?
- Nej, vi är sju stycken

  

Jag har aldrig tänkt på det förut. Men visst låter det knasigt. Vadå ensam liksom? Nu ska jag i alla fall ut i solen och  helt själv skriva labrapporter och uppsatser. (Skönt att Matte C nationella är över). 12 saker har jag att skriva allt som allt. Det känns så bra. Plus slutprovet i kemi då. Under tiden kan ni väl klura på några bra boktips! Jag har fått en presentcheck från Pocketogram och nu vet jag inte vilken bok jag vill ha. En poolbok till i sommar, det vill säga om jag lyckas ta mig på nån sistaminutenresa. Typ.

PS. Härliga bilder va? De är från i somras. Underbart medelhavsklimat och brunbrända ben. Mjao.

Kommentarer
Postat av: Jilly B

Härligt härliga bilder! (:

2008-05-12 @ 08:54:33
URL: http://insidelingo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den första bilden är sjukt fin.

2008-05-31 @ 23:33:00
URL: http://souk.blogg.se/
Postat av: cattis!

Jilly B och Anonym: Tack :)

2008-06-01 @ 00:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0