Bra va



Vissa dagar känner man sig så sjukt bra. Till exempel när man trampar ihjäl sig på en fånig cykel och hinner till coop på 12 minuter (5 minuter före stängning), fast ingen tror att man ska hinna. Eller när man har skrivit upp allt som är kvar att göra innan sommarlovet och känner att man bara har superkoll på läget. Och såklart när man får stryka och bocka punkterna på alla färgglada hjärt-post-it-lappar i min kalender. Vad bra jag känner mig.  (Sen känner man sig lite dålig när man glömt göra religionsläxan juförsig)

PS. Jag älskar den där bilden. Skönigar ju!

Kommentarer
Postat av: Annika

vad är grejen med bilden?

2008-05-14 @ 21:09:23
URL: http://annikaholgersson.blogg.se/
Postat av: cattis!

annika: jag vet inte. Haha, den är knäpp. jag vet itne varför jag ville ha den.

2008-05-15 @ 12:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0