Juletid

Kära vänner, jag är tillbaka. Tro inte att jag sviker bloggen, och dissar den totalt. Nej, någon stolthet har jag väl ändå.
Jag är på jakt efter ett riktigt härligt julmotiv. Jag ska ta en fin julbild. Men inte är väl det så lätt alltid. Speciellt inte när det enda vi hör om kvällen är regnets smattrande mot fönsterbrädan, och  när vi tittar ut genom fönstret på morgonen ser vi inte annat än den gröna gräsmattans friska grönska. Känner ni julens magi och den svaga saffran? Nej. Möjligen är det en vänlig själ som försökt frambringa lite julkänsla med hjälp av pepparkaksbak, men ack. Säg mig, hjälper det något? En vänlig spåkvinna har även sagt till mig att det inte blir någon snö till julafton. Men det tror vi inte på. visst inte! Jag gör mitt bästa för att skänka julstämning. Tänd en ljusstake i mörkret.

ciao vänner.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hehe ska du va me i tävlingen? bästa julstämningsbilden? :D vi ha heller ingen snö typ :/

2006-12-09 @ 19:55:18
Postat av: annika

min tränare klippte sin gräsmatta igår, de är illa

2006-12-10 @ 21:51:43
Postat av: cattis!

sanna: Jag hade tänkt det, men har inte hunnit, så det blir nog inget med det :(

Annika: Neej? Ja, jag menar det.. ;S Ingen julstämning direkt. Men du måste blogga Anniks!

2006-12-10 @ 21:53:13
Postat av: Anna :D

vad heter annika på bloggen?

2006-12-27 @ 03:01:12
Postat av: Anonym

Det är nog hemligt, fråga henne själv ;)

2007-01-03 @ 18:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0