Lucia-varning

Nu sitter jag här i skolan. I en röd skinnsoffa, som en av alla datanördar. Vi har visst råkat missa två bussar i rad nu. Och det är bara en tidsfråga tills den tredje smiter.

Men roligt kan man ha, även i skolan. Fast mitt skratt bara låter som några hesa väsningar, så bubblar jag över. För det är faktiskt rätt kul.

Lucia. Det är bara några dagar kvar nu. Och jag kan inte alls sångerna. Jag har inte gått i ett lucia-tåg sen lekis, och då hade vi bara lådsasljus! Gissa om jag är nervös?! Och man kommer inte direkt se vacker ut i ett vitt nattlinne... Jag tror inte ens jag har ett.
Kaos, kaos, kaos.

Ledsen att jag itne skrivit på länge, men jag har varit sjuk , och helt enkelt inte förmått mig att sitta och nöta vid tangentbordet.


Kommentarer
Postat av: saidis

du var hur söt som helst i nattlinnet xD och ännu sötare när du sjöng på avslutningen

2006-12-23 @ 19:15:13
Postat av: alex

du va ju söttast i nattlinne

2007-01-03 @ 18:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0