Mina tankar idag

Mörkret här utanför är svartare än dynorna på de skinbeklädda barstolarna i vårt uppehållsrum. Allt är tyst när vi väntar på att historieförhöret ska börja. Jag kan ingenting om Gustav Vasa. Inget vesäntligt i alla fall. Såg nyss en film om hans liv, där han bara framstod som en hemsk diktator. Men det var någon EU-sympatisör som gjort den, och han tyckte att Sverige stängts ute från den europeiska gemenskapen när Gustav Vasa lät Sverige bli protestantiskt.
Förhöret gick väl an. Malde på som en annan kvarn. Men det gick, nog...
Annars har jag mest sovit och ätit lussebullar hela kvällen. Ja, inget går upp mot hembakat. Det är så sjukt gott. Hade kunnat tryckt i mig alla, men jag blev lite mätt.

Jag spårade på msn med annika:

cαttis säger:
men alltså, kan inte alla säga såhär: JAG VEEET, CATTIS! DU SÅG VERKLIGEN KONSTIG UT! ... INTE ALLS SOM DIG SJÄLV. LIDER MED DIG!!

cαttis säger:
jag funderar faktiskt seriöst på att skippa skolfotot

Annika älskar dig säger:

haha varför är du så himla klockren hela tiden?

ciao så länge, vänner!


Kommentarer
Postat av: VB bloggen

jag vet inte hur jag lyckade komma med på listan :S men varade bara en dag :/
Lycka till!

2006-12-12 @ 06:21:58
URL: http://victoriabeckham.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0