Allmän kunngörelse

Jag saknar vintern, och snön, på riktigt. Tänk om det inte är snö till första advent! Eller ännu värre, att vi skymtar grönskande, gröna gräsmattor på självaste julafton. Men innan vi får sådär hemskt mycket snö igen, vill jag hinna hitta ett par vinterskor. Så då kan vi nog få vänta på snön ett tag.
Idag har jag varit duktig, ja, jag har faktiskt varit väldigt duktig idag. Jag har gjort Alla mattetal, skrivit färdigt engelskan och pluggat historia. Jag är riktigt nöjd.
Hela den här helgen har varit en myshelg. Jag har gått runt i mjukisbyxor hela dagarna, och egentligen inte gjort något vettigt. (Förutom att jag pluggade idag då!) Men det har varit otroligt skönt, med tanke på att jag inte kom iväg på min hett efterlängtade spa-weekend i Frankrike. Jag förstår inte vad som hände, men det måste ha blivit något fel i kommunikationen. Eller så har posten helt enkelt stoppat alla brev med nyfikna sponsorer. För ingen kan väl ha en högre önskan än att just få hjälpa oss (eller mig mest kanske) att få njuta av en välförtjänt semester. Ja, jag får väl undersöka saken närmare.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: therese

Cattiz du har redan vinterskor? XD

2006-11-23 @ 14:42:14
Postat av: cattis!

Hihi, jag har tre par ;D. Men jag vill ha ett par till. vet precis hur dom ska se ut, gäller bara att hitta!

2006-11-30 @ 22:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0