Back in buisness

Tillbaka i skolan igen, efter ett underbart höstlov. Jag saknar det verkligen. Ibland liksom glömmer man bort sitt vanliga liv. Man förtränger att man måste tillbaka till vardagen.
Idag fick vi tillbaka fysikprovet, och en del missar och slarvfel sänkte mina poäng. Jag är missnöjd, det är jag verkligen. Jag kunde faktiskt allt, egentligen. Fast, jag skulle ju kunna skylla på att jag bara pluggade kvällen innan, men det känns rätt värdelöst. Skulle nog inte ha lärt mig mer om jag pluggat hela veckan. Faktiskt.
Jag älskar bild. Särskilt att måla. Därför älskar jag måndagar. Svenska är också kul. Har fått typ hur mycket idéer som helst till min novell. Och de som känner mig vet att jag har en hel del (överskott på) fantasi. Men det är ju bra, ibland.
Köpte förresten nya skor (pumps) och en svart tröja idag. Shoppingyran har inte lagt sig än. På torsdag lär jag ju kolla på Viktor och Rolfs designade kläder åt H&M. Kanske man hittar något häftigt XD.
Snart kommer värsta pain-veckorna med prov och skit, men nu ska jag pysa iväg. Läsa lite ELLE, spela piano och snusa sött i min underbara säng. :)

Krams på er!


Kommentarer
Postat av: aida :)

PAX Å SHOPPA MED CATTIZ!!!!

2006-11-06 @ 19:06:29
Postat av: Mickan

Bild for life

2006-11-25 @ 00:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0