Dagens dag

Vissa dagar är bättre, andra sämre. Detta var en bra dag. Ja, dagen var ganska bra. I alla fall om man inte brydde sig något. Och det gjorde jag inte.

Det dåliga med denna dag är:
→ Min hals värker varje gång jag sväljer, vilket sker rätt ofta.
→ Mitt öra värker också varje gång jag sväljer, eftersom infektionen spridit sig dit.
→ Jag är tvungen att plugga franska, om jag ska överleva proven.

Kusselinen min började i klassen idag.
Vita fjäll, gröna kullar och rosiga kinder. Glass med jordnötter. Gott.
Men nu hinner jag inte skriva mera, ska njuta av lite välförtjänt glass, len som silke att äta. Skönt för halsen i alla fall. ciao så länge

Kommentarer
Postat av: annika

haha joo vi märkte verkligen kusinen, i alla fall min grupp, skönt med nån som kan säga ifrån, de var riktiga tofflar innan:Pfast världens snällaste och sötaste tofflor, min studiegrupp äger alla så himla hårt!!!

2006-11-27 @ 20:43:09
Postat av: cattis!

annika: Hihi, du och din studiegrupp. Min är fett soft. Det var asskönt idag. Vi bra softade. Jag älskar vår klass. Och jag älskar natur, när man inte har plugg och prov. Haha. Du vänjer dig med den nya tofflan, snäll är han :).

2006-11-27 @ 21:39:34
Postat av: cattis

saaaid: Man behöver inte öppna sig :). Man kan bara skriva lite allmänt. Mixa och leka med orden. hihi

2006-11-27 @ 21:47:58
Postat av: SAAAAAID

ihh glass! :D
cattis det går inte bra för mig och mitt bloggande... haha jag e för blyg för att öppna mig på det sättet, det e ju som att visa sin dagbok för alla xD EHHH FRANSKAPROV ;( hjälp. :(

2006-11-27 @ 21:48:29
Postat av: Lotta

Naaw min stackars cattis!! inte ska du ha ont. Här kommer ett filmcitat till dig: De händer bare den bäste!!

Krya på dig, puss

2006-11-27 @ 22:21:29
Postat av: Anna

Stackars min lilla cattis, hoppas att du blir bättre snart! Jag lider med dig! Men du vadå är den nya killen i klassen din kusin?

2006-11-27 @ 23:39:11
Postat av: cattis

Anna: Jao, han är min kusin. Det är asjobbigt att vara förkyld ju! :( Gjorde ni nåt viktigt i skolan idag?

2006-11-28 @ 18:56:21
Postat av: Anonym

ahahaha äkta anna o va sådär nyfiken :P hahahaha

2007-01-03 @ 18:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0