Det doftar vinter

Vintern är här. Snön knarrar ljudligt under fötterna, när jag går genom den kalla vinternatten. Luften jag andas ut är grå som cigarettrök. Den vita snön lyser upp i mörkret. Fullmånen skänker ett mystiskt sken över det vackra vinterlandskapet. Allt är stilla. Inte ens ett fågelkvitter hör man.
Nyss hade jag säsongens första snöbollskrig. Det var kallt, men kul.

Jag har äntligen kommit igång med inredningen av mitt rum. Det är kul att fixa något nytt. Och det blir nog rätt mysigt. Här kommer lite bilder på småsaker jag har inhandlat till mitt rum:



Allt detta köptes på åhléns. Men inte denhär söta krukan :). (eller jag köpte två)




Mattan och kudden på bilden har mamma och pappa köpt i Israel, skulle vilja ha de... Men måste i så fall övertala mina kära systrar först. Allt handgjort, såklart. Häftigt va?



Slut på det. Ciao så länge.

Kommentarer
Postat av: saidis

ih ser ut som våran persiska matta :D

2006-11-04 @ 23:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0