Det stavas KAOS

Ja, precis så. Exakt, precis så. Så var min dag igår, eller min natt, eller min morgon kanske. Okej. Kaos. Här kommer min berättelse.
Jag slutade skolan vid halv fem, men var inte hemma förrän vid sex-tiden. Det var redan mörkt, och innan jag började plugga åt jag en rejäl middag. Jag satte mig på sängen och började läsa. Efter bara nån sida vaknade jag till och upptäckte (till min fasa) att jag somnat. Läste vidare, och när jag äntligen var färdig, med kapitlet, tänkte jag att jag kunde unna mig lite sömn. (var hur trött som helst!). Skulle bara sova någon minut sådär.
Jag vaknade klockan fem, på morgonen. Oops, jag har inte pluggat! Började läsa ännu ett kapitel, svarade på några frågor, åt frukost och med en kvart kvar tills bussen skulle gå tvättade jag mig, klädde på mig, och sprang. Väl framme i skolan visste jag inte vilken sal vi skulle vara i, så virrade runt i lite i skolan innan jag hittade. Dessutom var jag försenad. Satte mig ned, gjorde provet, det var inte särskilt svårt. Det är slarvfelen som kommer sänka mig, som vanligt.
Kemi är rätt kul, eller kan vara, ibland.
Just nu är jag på dåligt humör, eftersom vi måste hålla i värsta presentationen imorrn, på Öppet Hus. Ååh, Jag pallar inte! Måste springa. Pianon börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0