Druknandes i ett bottenlöst djupt

Det var tänkt så att jag skulle ha skrivit en novell. En underbart bra novell. Sådär lagom poetisk och charmig. Men så blev det inte. Jag höll på drunka i dess djup och var tvungen att ro iland med en värdelös båt, som inte alls passade in i berättelsen. Då kunde jag lika gärna suttit och plaskat i en grund gyttjepöl. Jag planerar i alla fall skicka med en livboj till min svenskalärare, som en gest, att jag verkligen bryr mig. Ja, min svenskalärare är väldigt bra, och det vore allt för tragiskt om hon drunknade i en novells bottenlösa djup. Ack.
Min novell blev värdelös, och jag somnade inte förrän vid halv fyra igår natt. Sedan jobbade jag hela eftermiddagen/kvällen idag. Ingen bra kombination, faktiskt.
Det är nästan lite tragiskt, för ända sen vi skrev twilights på svenskan har mina texter blivit konstiga. Alla har blivit djupa, poetiska och typ filosofiska. Man skulle kunna säga att det är Anna som har gjort att min novell är skit. Men det gör man förstås inte! Jag har bara utvecklats som skribent. Typ.

Ahh, polissirener i Sävja! Vad händer?
Sen så har jag bestämt mig för att uppdatera min blogg så ofta som möjligt, sen jag fått reda på att några faktiskt läser den :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0