Frankrikeresa

Ikväll åker Aida till Barcelona.
Eftersom jag är så utarbetad och stressad (på grund av att jag är ypperligt hjälpsam och studiemotiverad) föreslog Lotta att vi skulle åka på en spa-weekend till frankrike. Ja, vi planerar åka redan imorgon. Och vi ska då kanske passa på att hälsa på vår underbara franskalärare, som är där på semester. Det enda vi behöver är lite sponsring, och det lär ju knappast vara något problem. Vi har en härlig kombination av humor, som vi verkligen tror uppskattas (Den är inte dålig, bara unik). Det är dock inte säkert att resan blir av, då vi ännu inte godkänt någon sponsor, eller ens diskuterat om det finns någon lämplig. Det kanske rent av inte finns någon som är värdig att sponsra oss. Ack, det vore tragiskt om så var fallet, men vi överlever nog. Så fort vi kan ge en mer detaljerad rapport hör jag av mig! Håll ut! Det kan inte dröja länge.

Förresten...
Idag var jag i skolan. Sedan drog jag och jobbade. Det var inte så jobbigt att jobba idag, för ungarna var inte så värst jobbiga, och den annars så jobbiga tiden, gick ganska så fort. Precis så jag inte hann med det där jobbiga. Och jag blev inte hungrig heller.

Kommentarer
Postat av: therese

hahaahha "och jag blev inte hungrig heller." min humor typ :P

2006-11-18 @ 19:05:26
Postat av: Sanna

hello..som ja sa har du likadan blogg som mig ;) yey haha- men vart jobbar du?

2006-11-19 @ 20:26:43
Postat av: Sanna

DET är mibn blogg förresten :P

2006-11-19 @ 20:27:09
URL: http://nallemaija.blogg.se/
Postat av: cattis själv

Haha, :D.
Som simskoelärare på Fyrihov :)

2006-11-19 @ 22:56:18
Postat av: Anonym

vart jobbade du? fan vilken fin blogg btw. Jag ska kolla varje dag :) kolla in min också.

2006-11-21 @ 17:06:37
URL: http://annere.blogspot.com
Postat av: Lotta

Mohaha cattis we're on our way! vi ska dit nån dag snart...ska bara hitta ett lämpligt flyg å en massa pengar :D haha. Låter ju såå jävla underbart:) men nu ska jag bädda upp kojjen (sängen) puss

2006-11-27 @ 22:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0