Grå, gråare, gråast

En pianoläxa kan man inte lära sig på en timme. Eller, såklart man kan lära sig, men det blir inte bra. I alla fall inte när man ska spela fyrhändigt med sin lärare. Då måste man vara helt säker på sitt stycke, och det hann jag tyvärr inte bli. Klockan stannade och lektionen blev dubbelt så lång. Ändå gick tiden så snabbt. Min pianolärare är verkligen underbar. Hon är bäst.



Jag övertalade mamma att beställa lite kläder och accesoarer från H&M-katalogen. Hehe. Inte illa. Men här kommer en bild på min outfit idag:



Det var den där svarta tröjan jag köpte på hm igår. Bra-att-ha-tröja. :D
Även fast den här bilden blev något suddig, så sätter jag in den. Det är p.g.a. att jag ändrat ljuseffekter mm, som den blir sådär konstig :S. 
Höstens färg är typ grått, därav valet till temat. Dock var inte jeansen gråa.

grånyans outfit 2

Lika snabbt som den kom, försvann den också. Vintern och snöns tid är förbi. Men vem vet när den kommer åter? (Det är förskräckligt varmt med vinterskor i skolan!)
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Annika

fast de va fina!vinterskorna alltså

2006-11-24 @ 00:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0