Kort och gott

Världen är så stor, så stor, Lasse, Lasse liten. Större än du nånsin tror, Lasse, Lasse, liten.
Jag vill resa! Nu.

Underbart skönt med megalång sovmorgon imorse. Det enda jag hade var svenska. Vi gjorde förarbeten till våra noveller, och nu har jag kommit igång med den. Jag älskar att skriva! XD Dagen var faktiskt helt perfekt. Jao, den var det. Lite mysig sådär. 
Och så jobbade jag på kvällen.

Förresten var jag på hm igår efter skolan, men precis ALLT var slut. Tråkigt, men sant. Jag som hade hittat massa sött jag ville ha, ju. Men imorgon ska jag in till stan, och då vet man aldrig vad som händer. (shopping?!)

så, slutsats: www.mysigdag.se

krams på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0