Långt bort, i en annan värld

Mina ögon är svullna, och blicken feberblank. Jag vet inte om jag har feber, men sjuk är jag. Jag känner mig något ofräsch, efter att ha legat och sovit i snart ett dygn. Och jag grämer mig inför franskaprovet. Har inte pluggat någonting ännu! Sedan måste jag typ åka till skolan imorgon, för vi ska göra värsta labben. Jaja, jag får väl se hur jag känner mig.
När man är sjuk drömmer man mycket. Alldeles för mycket. Det skulle kunna bero på att man slappnar av, och för en gångs skull sover ut. Kanske.
Det var någon som ringde mig vid niotiden, när jag sov. Jag yrade om att jag råkat säga tjugo över nio istället för 9:20. Och den jag pratade med måste ha blivit ytterst förvirrad, då hon gång på gång påstod att det var samma sak. Medans jag var övertygad om att 9:20 var tjugo över tio. När jag ett antal timmar senare insåg misstaget kunde jag bara skratta åt hur knäpp man kan vara när man är sjuk. Sjukligt.
Jag blev ännu mer förvirrad när jag läste en bok, och slumrade till, fullt övertygad om att jag befann mig i den världen. Det låter som jag behöver akut hjälp. Men det är ingen fara. Jag är bara lite sjuk.
Håll er friska och krya!

Kommentarer
Postat av: Ida

Krya på dig vännen!

2006-11-29 @ 16:17:15
Postat av: annika

vi saknar dig i skolan vännen! hoppas du mår bättre imorn så du kan komma då!vad menade du med att du inte ville hamna på den där listan igen???

2006-11-29 @ 16:32:31
Postat av: Anonym

hahahah jag älskar när man är övertrött! lr när man har druckit för mkt kaffe (L)
franskaprovet va egentligen skitlätt... lr du kommer tycka det iaf :)

2006-11-29 @ 22:20:29
Postat av: Cattis!

Tack! XD
Du jag gjorde värsta misstagen på franskaprovet, så det sket sig :(. Aida?

2006-11-30 @ 22:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0