Mitt regn

Jaja, den välplanerade frankrikeresan är ett minne blott. En dröm som lever kvar i en fantasivärld. Seglande på moln, långt bort från den sanna verkligheten. Önskandes.

Jag älskar regn. Ja, jag verkligen älskar regn. Att gå ute med ansikten riktat mot himlen och känna de våta dropparna falla mjukt mot huden, är underbart. Det är frihet. Tänk regnets lätta duggande, när det fuktar håret, som virvlar sig i ostyrliga lockar. Jag tycker om regn. Därför tycker jag om hösten. Hösten är härlig mix, med myskänsla. En virvelvind av vackra färger, en mysig halsduk lindad kring halsen, en bra bok, i en skön soffa, eller på ett stillsamt café, där man bara  kan njuta av lugnet. Och sist, men verkligen inte minst; en massa härlig höstshopping. Punkt. (Hösten äger)

Hur som helst så är jag lycklig. Vi har inte ett enda till prov på hela den här veckan! I måndags hade vi historieprov, och idag hade vi ett tre timmars långt matteprov. Men nu är det över.
Måste sova, skola imorgon också! Ciao vänner.

Kommentarer
Postat av: therese

om man använder hårspray så gillar man inte regnet lika mkt X) dte är liksom ingen bra kombination :D Och shoppa kan man faktiskt gör ALLA årstider XD

2006-11-23 @ 14:45:30
Postat av: Annika

neej kom igen therese, shoppa när det är snöslask??inte kul, när det är 30grader varmt??ännu mindre kul...höst krossar alla andra årstider när de gäller shopping!inte för att jag har fyndat överhuvudtaget hittils den här hösten men det är en annan historia...

2006-11-24 @ 00:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0