Nu har vi blivit riktiga pluggisar!

Idag var vi lediga från skolan, så jag och alex bestämde oss för att agera nv-nördar på heltid. Vi drog till stadsbiblioteket och pluggade. Jag fick inte alltför mycket gjort, men mer än halva historian, och några matte-tal. Mer än jag skulle ha gjort hemma i alla fall.
Sen igck vi och åt och knallade runt på stan litegrann. Tillslut blev vi trötta, men vi hittade inga stolar, så vi gick in och satte oss i en provhytt på Åhléns. Där satt vi och tog kort i typ en halvtimme, innan jag drog och tränade och Alex stack hem. Ja, jag var lika duktig den här torsdagen. Tränade intensiv. Asskönt i kroppen efteråt! Sen har jag köpt nya gympabyxor och en tröja :). Alltid bra att ha.
Nu måste jag sova, och svara på några historiefrågor.
Ciao så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0