Öppet Hus

Idag började jag skolan halv fem, och slutade halv nio. Vi hade Öppet Hus. Det kom dit massa nior, och vi skulle övertyga de att Rosendal var bästa skolan. Det var askul. (Jag var nångot trött, men...) I slutet höll vi en hel powerpoint-presentation för två personer. Det var askul att snacka med massa männniskor, och man kände sig värsta duktig och viktig. Jag glömde min kamera, men Alex tog asmånga sjuka bilder. Fett kul!
Imorgon är vi lediga! Jag ska intensivplugga Historia, och Matte. Cattis goes nv-nörd. Hahaha, ni skulle ha sett min namnskylt. Den var asfin XD.
puss och krams

Kommentarer
Postat av: Annika

yeeah namnskylten, i dig!a lot...riktigt konstnärligt där;)

2006-11-24 @ 00:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0