Shopping!



Jag har modefeber! Äntligen har jag fått komma igång med shoppingen. igår (onsdag) var jag i Sthlm. Shoppade inte så mycket, men i alla fall litegrann. En grå kofta, en fin top och en brett, svart midjebälte.
Idag var jag på stan i Uppsala. Hittade en massa fint. Bl.a. ett par gulliga pumps, som jag ska köpa imorgon XD.
Här kommer lite bilder, och annat läsvärt. (kanske)



De här bilderna tog jag i några provhyttar.Det var lite kul, nu får ni se bilder på min blogg. :)
Den första bilden är på en gullig, rosa klänning från hm, som jag piffade upp med en trendig leopardskar, i en söt rosett. (den andra också) Den tredje är ett par shorts med hängslen, och en top, från Zara. (Toppen köpte jag). Den sista bilden tyckte jag bara var lite häftig. Det är samma outfit, men hängslerna hänger på sidan istället. Coola och väldigt trendiga kläder. I LOVE.

Dethär är också något som är väldigt inne:

Farfarsrutigt             Zebramönster         Leopardmönster

Både farfarsbyxor och rutigt är inne. Så det blev en härlig kombination.
Alla sorters djurmönster är hett. Jag letar frenetiskt (?!) efter något häftigt att köpa.

Nu måste jag sova, men ciao så länge. Ska shoppa imorrn, och ta en bild på mina nya skor :D.
(jag har förresten tagit alla bilder själv)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Meeen!! så söta kläder! fan va häftiga! Var var du när du hittade dem? Kommentar kommenta kommentar:D ojoj va jag är trött nu

2006-11-27 @ 22:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0