Under fysiklektionen

Nu sitter jag här igen. Längst fram under fyiklektionen. En lång, seg, jobbig lektion.
Äntligen är jag en vinnare. Vi lyckades rösta fram fysikprovet till fredag v. 50. Jag ska plugga! Sätta mig ned vid mitt välstädade skrivbord och plugga. Plugga ända tills jag kan precis allt. Det är min plan. Min studieplan.
Mitt lussebulletema på bilden blev inte riktigt som jag tänkt mig. Men jag får väl finslipa detaljerna nästa gång. 
Nu blir nog fysikläraren misstänksam.
Ska skriva mera senare.
ciao!

Kommentarer
Postat av: annika

haha det låter som en bra plan tycker jag:)lycka till!själv blev jag en förlorare där...ojojoj vad vi kommer behöva plugga.inte lätt, fick inte den andra gruppen någon röst?det var liksom vi som bestämde när det skulle vara..hmm ingen som tänkte på det.

2006-11-27 @ 18:49:56
Postat av: cattis själv!

Annika: De andra fick säkert också en röst, men det var nog några från den andra gruppen som också röstade på vårt alternativ, såå.. :): Jag är så glad att jag är en vinnare! men jag kanske nte heller kan vara med på innebandyn på onsdag, kom jag på. Jag är sjukt förkyld, och infektionen har spridit sig till öronen också, så kan inte vara med på gympan imorrn :(.

2006-11-27 @ 19:02:23
Postat av: annika

ajaj illa för dig:(hoppas du blir bättre, och du måste vara med på måndag, vi behöver verkligen dig!!!

2006-11-27 @ 20:40:33
Postat av: Lotta

Men Cattis då du ska ju lyssna under lektionerna! Ditt busfrö haha! Men usch jag kommer ha 3 prov nästa vecka stackars mig allså! och jag orkar inte plugga suck suck..jag missar också fysik provet, får se hur jag ska göra med det...

2006-11-27 @ 22:28:58
Postat av: cattis!

Lotta: Jag vet. Men han hade faktiskt inget vettigt att säga för tillfället!

2006-11-27 @ 22:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0