Vad kan man mer önska sig?

00:00 - Nu får man önska sig något. Men för att önskningen ska gå i uppfyllelse så får man inte berätta vad man önskade sig, för någon. En gång, när jag var liten hittade jag en fyrklöver. Då önskade jag mig intensivt en basketboll. Och efter att ha tjatat lite på pappa gick min önskan i uppfyllelse. Sedan dess har jag varit helt övertygad om att det fungerar. Haha. Eller kanske inte helt, men..

Här kommer en outfit som jag tyckte var rätt söt:
En söt, svart kjol (JC), en Encore-top (Carlings, tror jag) och ett brett, svart midjebälte (Cubus)



Ojdå, bilden i mitten blev lite suddig. :O
Snart ska jag sätta in bilder på alla skor jag har köpt den här hösten. Men här kommer ett par min syrra har köpt, som jag tycker är ascoola :D. (I verkligheten är de finare än på bilden)



Nu måste jag gå och lägga mig. Det är en dag imorgon också. Morgonstund har guld i munn, som det heter. Krams så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0