www.dåligdag.se

www.dåligdag.se
Så stavades min dag. I alla fall fram till kvällen. Allt blev fel, jag pallade inte göra något. Jag nästan bröt ihop under sista lektionen när jag kallsvettades och hade världens huvudvärk. Det var hemskt.
Men sen på kvällen skulle jag dra och jogga med Jiyan. Men när vi cyklat typ hundra meter kom vi på att det var väldigt kallt, och ändrade oss. Vi bestämde oss för att dra till Friskis&Svettis. Intensivpass. Mycket bra. Ingen av oss skulle missa bussen. Var det tänkt.... Men självklart gjorde jag det, och Jiyan lackade. Haha. Hur som helst, så kom jag till stan ändå, och sprang till Friskis. J och Aida körde halva passet, sen drog de till gymmet (det var efter de gått som det blev jobbigt). Jag körde hela passet, och vart riktigt slut efteråt. är typ sjukt svag. Har bara kondition. Så trots allt det tråkiga och dåliga i början, så fick dagen ett perfekt slut.
Väl hemma, myste jag bara. Och nu ska jag kanske plugga lite.
Ciao så länge.


Kommentarer
Postat av: said

hihihi lata vi är (a)

2006-11-14 @ 21:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0