En höstkväll

Jag sitter här framför datorn och är verkligen dyngsur! Cyklade till pianon, och det regnade som bara den. Om man bortser från det faktum att jag inte hade några vantar, så var det rätt skönt. Det var först när jag kom in som jag insåg hur våt jag verkligen var. Det bokstavligen rann ner vatten över ansiktet. Det droppade stora regndroppar(?) från mitt rejält blöta hår. Mina jeans var mööörkblå och jackan klibbade sig fast längs armarna. Det var inte direkt en vacker syn. Lite knäppt ändå, för trots regnets (eller spöregnets?!) envisa duggande, så var det rätt mysigt, på nåt vis... Kanske var det gatlyktorna, jag vet inte. Men en härlig påminnelse om att man faktiskt lever, och att det är höst!
ruggig höstkram :)

Kommentarer
Postat av: tess

det går ju bra det här X) Med bloggandet menar jag ^^

2006-10-24 @ 20:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0