Error

Neej! Det här funkar inte. Under loppet av ca 10 minuter har jag öppnat kylen minst 7 gånger. Omedvetet går jag och bär på en ingrodd önskan om att öppna kylen och finna, typ, en kexchoklad. Jag orkar inte öppna den en gång till, bara för att inse att det enda jag kommer hitta är MAT. Just det, mat. Alldeles nödvändigt, naturligtvis, men bara det att jag har ätit ett dussin leverpastejmackor idag, och jag är trött på mackor.
Grejen är den att jag borde plugga. Alltså, jag har liksom skjutit på det rätt länge nu, och jag vet att jag kommer ångra mig på fredag kl tre. Då kommer jag förmodligen sitta ihopsjunken vid min bänk, väl medveten om den hopplösa sitution jag själv försatt mig i och stirra sådär tomt med blicken, rätt in i väggen. ("vadå? heeh, brytningslagen, emh. vänta nu, infallsvinkeln? sinus? nej.. eller?") Så värdelöst! (kan någon då förklara för mig varför i all världen jag sitter här?!)
Och så ska jag nog bekänna att den senaste gången jag var nere och snokade i kylen, passade jag på att baka några supersnabba kokosbollar. haha, sämst. Så typiskt mig!
cya, skriver mera imorrn :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0