Gymnasiemässan

Idag var jag på gymnasiemässan med kören. Den var i kristallen. Det var rätt kul faktiskt. Vi sjöng lite och knallade runt bland en massa montrar. Visste inte ens att det fanns så många gymnasieskolor i Uppsala! Men alla informerar-människor dissade oss totalt när vi sa att vi redan gick på gymansiet. En gubbe bara vände sig om och gick. Snacka om ohyfsad, fast det kan ju hända att han blev blyg eller helt enkelt saknar social kompetens eller nåt..
Men det coola i det hela var att jag fick GODIS FRÅN REKTORN! Lite status. Och jag hade ju inte direkt jobbat i vår monter, men fick en för att jag var så duktig på att sjunga! :). Hihi, han komihåg att jag var med i kören. Jag börjar tycka att vi har en riktigt bra rektor! XD
Men nu ska jag jag faktiskt räkna lite fysik, typ.
ciao bellos. Cya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0