Jag äter

Jag har just kommit på att jag typ äter hela tiden. Konstigt att jag inte är tjock ändå.
Jag älskar mat. Det mesta, i alla fall. Det bästa som finns är typ leverpastej-macka (bredbar XD). Jag käkar typ två paket i veckan, lite mycket kanske... Men jag vet då inga biverkningar. alldeles nyligen åt jag (förutom två leverpastej-mackor) en kiwi. Mums, underbart gott! så känner man sig lagom fräsch efteråt.
Jag gillar inte kakor och tårtor. Usch, det är hemskt. Allt, förutom chokladmuffins, kokosbollar och PEPPARKAKOR! <3 Tur att det närmar sig jul.
krams på er, alla matvrak.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Mohahah jag är också ett matvrak!! jag börjar nog lägga på mig lite men man kan inte låta bli!! Mat är såå gott, jag älskar allt utom typ aubegine, squach (kan inte stava det) å selleri (uuurk) så älskar jag allt!!! vi får väll börja frossa i mat tillsammans. hihi, men jag vill också vara som du att kunna äta hur mycket som helst utan att bli fet som en ko!

2006-11-27 @ 22:26:53
Postat av: cattis

Lotta: Mat är ju sjukt gott. Fast just nu är jag itne så sugen. Sen kan jag inte äta hur mycket som helst. Och det vill jag nog inte, heller.
Grejen är den att jag tycker om mat, men inte massa sötsaker. Det är inte gott. MAT är gott!

2006-11-27 @ 22:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0