Natt-blogg

Natten är becksvart. Det enda jag hör är datorns rytmiska surrande, och mitt eget knattrande på tangentbordet. Stundtals något svagt ljud i bakgrunden, men annars är det tyst. Jag vet att jag borde sova. Men det går inte, hjärnan går på högvarv. Försöker hitta ord. Omöjligt.
Nu har jag gjort fysikprovet. Det var inte så hemskt som jag trodde. Man lär sig rätt mycket på en kväll ändå. Fast, jag ska inte säga för mycket, har ju ännu inte fått tillbaka det. Det var inte många gånger jag hade tid med att låta blicken flacka, och stirra tomt in i väggen. Jag skänkte inte ens en tanke åt att försöka fuska, eller tjuvkika. Jag skrev frenetiskt i ett. En tabbe gjorde jag i alla fall - missade att göra en uppgift. Tanken var att skjuta upp den till senare, men det resulterade i att jag istället glömde bort den fullkomligt! Men det är sånt som händer. Tror inte det var så många poäng.
Det är ju trots allt lov, så  jag ska unna mig några timmars underbar skönhetssömn.
Godnatt vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0