Pluggis

Äntligen har jag läst ut min engelskabok. Jag vet, det är så typiskt mig att vänta till sista dagarna innan jag tar tag i mina problem. Jag är tidsoptimist. Det är bara så. Inget att göra åt, väl?
Hur som helst så var boken faktiskt bra. Bara att det dröjde så lång tid att komma igång. Och så är jag sjukt trött på kärleksböcker. Även om de är bra. Jag trodde inte ens det var en kärleksbok, eller jag tänkte inte på det i alla fall... Finns det några böcker som inte innehåller en smula kärlek? Om jag blir författare nångång så ska jagdefinitivt skriva minst en ROLIG bok, under min livstid. Jag menar, det finns ju människor som begraver sig i böckerna, och bygger upp en drömvärld som aldrig någonsin kommer att existera. Inte för att jag har något emot läsning, jag älskar att läsa. Men det skulle vara bra om man gjorde dessa människor en tjänst. Möjligtvis genom att akänka de ett gott skratt. Det sägs ju förlänga livet, så vad har man att förlora? (okej, möjligen lite tid, men..)
Dags för mig att plugga fysik, då. Det låter knäppt, jag är medveten om det. Speciellt om man vet att provet inte är förrän på fredag. Fast det är faktiskt svårt, och jag har inte varit särskilt flitig på lektionerna direkt. Går man en pluggislinje så är det bara att sätta igång. Punkt och slut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi duktiga pluggis, du e min idol xD

2006-11-05 @ 00:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0