sämst

Scemat har blivit ändrat, så jag missade att vi hade sovmorgon. Kom till skolan typ en och en halv timme för tidigt. Yes!
Igår satt jag uppe halva natten och pluggade fysik. Jag visste att det skulle bli såhär. Att jag inte skulle börja plugga förrän kvällen innan. Det kommer inte funka i längden, så till nästa prov ska jag planera precis när och hur jag ska plugga. Min studieteknik är inte den allra bästa. Och man kan typ inte lära sig fysik på en dag. Egentligen. Men, men...
Vissa dagar pallar man bara inte. Igår var det en jobbig dag. Och idag lär det bli ännu jobbigare när man kommit igång. Jag har inte gjort franskaläxan heller, som är jättemycket. Jag vet inte ens vad den är på. Så jag kan inte göra den nu...
Oj! Det är inte så lång tid kvar tills vi börjar nu. Måste intensivplugga lite fysik.
Ciao amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0