Ändrade planer

Fick reda på att jag var tvungen att gå på kurs imorgon, med simskolan. Det är inte det att jag inte vill gå på den, men inte just imorgon! Och det finns ju egentligen ingen giltig orsak till att inte göra det, så jag antar att jag måste. Grejen är bara den att jag nu mentalt hade inställt mig på att sola och gå på stan imorgon. Främst gå på stan då, och nu kommer jag inte hinna det! Jag som måste köpa de där skorna. Tänk om de tar slut. That's my big problem. Plus att jag måste upp grytidigt imorrn, för kursen börjat klockan nio på Fyrishov. Yes, jag är så laddad på att inte få någon sovmorgon, not. Hoppas det regnar imorrn.

image190

I alla fall så är Danmark väldigt fint på sommaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0