Ännu en blå skönhet

Som jag nämnde tidigare har jag köpt en ny klänning. Eller den är väl mer som en tunika, men i alla fall. Den är väldigt Cattis, och jag älskar den redan. En favorit tycks vara funnen.
Check this!


klicka på bilderna för förstoring

Haha, fem typ exakt likadana bilder på rad. Men det var bara för att det skulle se knäppt ut med typ en bild bara, så jag var tvungen att fylla ut lite :). And I love it. I really do!
Ojdå, min tredje blå klänning. Blått tar över i mitt liv. (speciellt nu när den gula inte finns typ..:/)

Kommentarer
Postat av: Atta & Linda

sweet!!:D kanonsnygg i färgerna!

2007-04-10 @ 21:47:39
URL: http://modigt.blogg.se
Postat av: alex

jättesnygg :)

2007-04-11 @ 16:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0