Bara för att

Allt dethär bara förr att han skulle komma. Okej, jag försov mig, men ändå. Någon kunde väl väckt mig och sagt till? Egentligen är jag inte sur. Jag orkar inte. Sitter bara här och stirrar ner på tangentbordet med megastora läppar (ni vet som det blir efter att man sovit) och ett gult prickigt linne, som egentligen borde göra mig glad. Jag glömde visst bort att jag skulle sola idag, samtidigt som jag la ned tid på att hjälpa till med städningen. Fy så värdelöst. Det enda jag har lust med för tillfället är att sova ännu mera, och ännu mera och ännu lite mer. Helst ända tills det är sommarlov och alla går runt i gula linnen med vita prickar och äter glass (helst McDonald's med varm kolasås). Jag önskar jag satt vid en brygga med fötterna i det sköna vattnet solen värmt upp under den långa dagen. Bara slappna av, inte bry sig. Det gör ont i mina tänder. Jag biter nämligen alltid ihop de när jag sover. På grund av stress kanske? Jag vet inte, men det är rätt drygt, speciellt eftersom jag ofta käken fastnar...
Hur som helst har min tandläkartid skjutits upp fyra månader. Är det någon som vet vilken datum skolan börjar igen? Jaja, jag känner att det bara blir skitsnack. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0