Boktips

Äntligen funkar statistiken igen! Inte för att det är särskilt många som besöker min blogg, men det är ändå kul att se. Jag hade hoppats på solsken idag, men icke. Låg i sängen hela dagen och snusade, för jag är sjuk. Ja så värst är det faktiskt. Nu på kvällskvisten har jag tagit en dusch, efter att ha jag börjat piggna till och suttit i stor cup-t-shirt framför datorn och bloggat hela eftermiddagen. När jag inte sov (på dagen) läste jag ut den tredje boken i Serien Systrar i Jeans den heter Tredje sommaren. Böckerna är så otroligt bra. Och om det är någon som inte läst, så vill jag upplysa er om att författaren heter Ann Brashares. Världens bästa böcker. Man älskar dem.

Can you see the sunshine? Waiting for you, in the morning.

image150

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0