Borta, puts väck!

Alltså nu börjar jag bli riktigt orolig. Men jag fattar inte. Har en biblioteksbok som är borta. Är helt säker på att någon tagit den från mitt rum. Man kan inte låna om den mera, och jag fattar verkligen itne vart den tagit vägen. Känns som om jag har letat precis överallt. Grejen är den att jag blev kalr med den jättefort, och så sa jag till min syster att den var bra, och att hon borde läsa den, och sedan dess har den varit borta! Hon hävdar bestämt att hon absolut inte tagit den. Men jag tvivlar. Något kan inte bara försvinna sådär. Vet precis vart jag lade den ju. Åååh, vad ska jag göööra?! :/ Vill inte betala massor av pengar för den boken! Nu i efterhansd så tycker man den är dålig, inte värd att betala för. Grr. Vad sur jag blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0