Cattis goes nyttig

En ny vecka har påbörjats och jag har bestämt mig för att bli nyttig. Min kära kusin, som förövrigt är sötast i världen, berättade för mig att han gjorde av med hela sin månadspeng på godis. Då föreslog jag att vi skulle ha godisförbud tillsammans. Fiffigt va? Den bästa sidan av Cattis börjar skymta. Dessvärre råkade jag äta godis samma kväll (ja, jag är fortfarande glömsk!), men vi kom fram till att det inte gilltes. Om någon av oss bryter det måste vi betala 60 kronor till den andre (hans månadspeng). Och jag var ju såklart inte sugen att betala det första dagen, liksom. Hur som helst så åt jag havregrynsgröt nu ikväll, för att testa om jag fortfarande kunde äta det. Och visst, det gick ned. Kom fram till att det var godast med lingonsylt till. Så från och med nu är det min frukost. Inte illa va? Beach 2007. haha. Har förresten checkat in lite nya bikinisar. Hittade bara en (hör och häpna) i min garderob. Fattar inte vad jag har gjort av ala andra :/. Borde nog rensa där. ciao sålänge

Kommentarer
Postat av: Johanna

Den dagen den stunden...(du bli nyttig altså)

2007-04-18 @ 21:09:32
Postat av: cattis!

Johanna: JAG HAR BLIVIT!

2007-04-21 @ 18:53:30
URL: http://chattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0