(chips inom parentes)

Vet ni när chips är som godast? Nej, det visste inte jag heller, förrän idag. Efter att ha joggat vid elljusspåret kom jag hem, och det första jag åt var chips som låg framme. Ja, aldrig någonsin har några chips smakat så otroligt gott. Dock blir det lätt för mycket chips, så jag fick tygla mig lite. Ni vet, jag är ju nyttig nu ju. Jag har dock ingen som helst ork eller inspiration till att skriva sommarjobbsansökningar eller sagan. Dåligt jobb jag gjort idag. Jag är inte direkt stolt över mig själv (förutom att jag tagit en joggingtur då, förstås. Det var riktigt skönt). Har ni märkt att jag skriver alldeles för många parenteser ibland. Men det har liksom blivit en kul grej, så ibland spårar jag totalt, så att halva texten består av parenteser. Jag vet inte, ni kanske inte ens läser i parenteserna. Men oftast är det de som är de roliga. Och det är nog svårt att fatta ibland annars.

Detta är utsikten från mitt fönster. Ingen aning om när på dygnet jag tagit det. Men tyckte om det i alla fall. Fotografen är såklart jag själv :)

image164

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0