Det regnade idag

Idag var det en skön dag. Men ganska konstig. På förmiddagen regnade det, och på eftermiddagen promenerade man till stan i solskenet. Senare kröp en konstig känsla över mig. Det var något konstigt i luften. Det var inte bara jag som märkte det. Och komisk nog sa jag: "Det känns som om det nu kommer bli ännu värre väder" Och så rätt jag hade. När jag och en kompis satt inne på Stadsbiblioteket och pluggade fysik hörde vi hur det smattrade hårt mot taket ovanför oss, åskans dova muller och vi såg blixten lysa upp i skymningen. När vi sedan gick till träningen såg vi snö på vägarna, som vi sedan insåg var hagel. Varma sprang vi genom spöregnet efter träningen. Jag önskar att vi kunnat springa i bikini. Det var underbart skönt, men väl ombord på bussen kände vi de dygnsura kläderna klibba mot kroppen, och de kalla skorna frysa tårna. Jag vill ha mera regn. Sommarregn

Kommentarer
Postat av: Jhonny

be careful what u wish for...

2007-04-20 @ 00:31:27
URL: http://jhonny86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0