Hemma igen.

Nu är jag hemma igen, efter en mysig weekend i Oslo, hos systern. Det var skönt att få komma bort lite, ränna runt på affärer, och slappna av. Jag passade på att köpa en rutig skjortklänning, av märket Encore. Och ja, den är också blå. Alltså min tredje blå klänning. Jag har blivit värsta infulerad. Blue as the water in the ocean. Mitt i vår-oslo började det snö. Det snöade något enormt. Helt konstigt. I morse snöade det här hemma också, men det var för varmt. All snö smälte i samma ögonblick som den mötte jorden. Det kalla snöfyllda molnen sägs komma från Ryssland. Hur som helst spår vädertanterna att det ska bli toppen på onsdag. Dvs a lot of sunshine. Great.

Kommentarer
Postat av: Kenza

svar: ballerinaskorna är från H&M!

2007-04-09 @ 20:37:32
URL: http://KENZAAS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0