It's gone!

Andas in. Andas ut. Coola ner. Nej, jag orkar itne. Jag vet att det är mitt eget fel. Jag borde varit snabbare. Men oftast tar jag saker så självklara. Tänkte inte att något så underbart bara kunde försvinna. Puts väck, borta. Okej. Jorden har inte gått under. Ingen har dött. Men klänningen jag bloggade om för några dagar sedan är slut. Den gröna. Ja, jag hade precis bestämt mig för att ta grön. Grön. Jag som älskar grön. Min favoritfärg och allt. Hur kunde jag ens fundera på att ta gult? Till min fasa ser jag att den gröna är slut. Dvs det finns ingen grön klänning bland de andra. Bara för det tycker jag nu den gula ser smutsgul ut, och har just upptäckt att de kallar den grape och inte ens gul! Åhh, jag vill ha den! Vad ska jag göra?! Ska aldrig mer blogga om något jag vill ha. Det försvinner bara (okej, den gula var fin!).

Det gick visst inte att publicera bilder, så ni får väl nöja er med att kolla in det gamla inlägget: http://chattis.blogg.se/2007/april/une-robe-pour-moi.html. Vackert, inte sant? Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0